Cicle Concerts d’Hivern, Ajuntament de Cullera. Auditori Municipal del Mercat
El passat diumenge, 8 de gener, va tindre lloc un fantàstic Concert a càrrec de la Banda Juvenil de la SMI Santa Cecília de Cullera, sota la direcció d’Enrique Sapiña, davant un públic que va omplir per complet l’Auditori del Mercat. Un Concert molt especial, ja que es tracta del present, però sobretot del futur de la nostra Societat. I com molt bé va dir el Director de la Banda: «Tenim el futur assegurat!». I així és, tal com ens van fer disfrutar els 85 músics (més els membres del Cor) que van pujar a l’escenari de l’Auditori del Mercat.
En la primera part, actuaren com a solites els músics Oscar Tortajada Olivert (trompeta) i Diego Ramos Peiró (trombó), als quals felicitem per la seua brillant actuació.
En la segona part, comptàrem amb l’actuació del Cor d’Ensenyances Elementals de la SMI Santa Cecília, acompanyats de la seua professora, Olga Alberola Clari, que van emocionar a tot el públic assistent.
En l’obra «Los Reyes Magos», també gaudírem de la brillant interpretació com a narrador de José Albero Luján.
PROGRAMA:
PRIMERA PART:
• “El Falleret” (Pasdoble), de Juan Bautista González.
• “Der Liebestraum” (fantasia per a trompeta i banda), de Theo Hoc.
Trompeta solista: Óscar Tortajada Olivert
• “Concert per a trombó i banda”, de Nikolai Rimski-Korsakov.
Trombó solista: Diego Ramos Peiró
SEGONA PART:
• “Los Tres Reyes Magos” (Fantasia simfònica), d’Hugo Chinesta.
En la interpretació d’esta obra, comptarem amb la col•laboració del Cor d’Ensenyances Elementals de la SMI Santa Cecília, amb la seua professora: Olga Alberola Clari.
I amb l’actuació com a narrador de José Albero Luján.
La Banda Juvenil, el seu Director i el Cor ens oferiren un regal per a tancar el Concert amb la interpretació d’una obra tan bonica i emotiva com «Lluna Mediterrània» de Teo Aparicio.
Enhorabona als músic, a Enrique Sapiña, a Oscar i Diego, a les xiquetes i xiquets del Cor, a Olga Alberola i a José Albero!