El Divendres dia 30 de Maig, a le 20:30 hores, es celebrarà un concert a l’Auditori Municipal del Poble, o el que és el mateix, a l’Auditori del Mercat, a càrrec de la Banda Sinfonica del Col · legi de Sant Olaf de la ciutat de Northfield (Minnesota), Estats Units d’Amèrica, ja que es troben de gira i els és a bé, actuar a la nostra ciutat, cal tenir en compte que s’ha canviat d’Auditori la celebració d’aquest concert, ja que abans s’havia de celebrar al nostre auditori i a causa de la prolongació de les representacions d’Els Miserables, a dos funcions més, a celebrar el dia 31 de Maig i el dia 1 de juny, és del tot impossible desmuntar-ho tot i tornar-ho a muntar al dia següent.
A petició dels directius d’aquesta banda, participara en el concert, la nostra banda juvenil.
L’entrada és gratuïta i estem segurs, que serà un concert sense cap dubte del agrat de tots, de manera que esperem la seua assistència a aquest concert, per tal que el pugen gaudir.
A les fotos de baix, tenen el programa del concert, així com un breu historial d’aquesta magnífica banda.
Tercio de Quites ( Pasodoble ) – Rafael Talens Pelló
Banda Juvenil Santa Cecilia de Cullera
Director: Enrique Sapiña Garcia
Si volen accedir a més informació d’aquesta estupenda Banda, poden trobarla a la seua web clicant ACI
Si volen accedir a més informació de la bonica ciutat d’on procedeixen, poden trobarla a la web de la ciutat, clicant ACI