EXIT AL PALAU DE LES ARTS

1200 sentats

El dissabte dia 29 a la vesprada , va tindre lloc el concert de les bandes del poble, a l’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofia de València .

Actuarem a la segona part i tenia la singularitat de ser la presentació publica del nou director de la Banda D. Carlos Garcés .

El programa compost pel pasdoble del mestre Talens , » Paquita i Nieves» , el poema simfònic » Vasa » del compositor José Suñer i el 4t moviment de la 5a Simfonia de D. Shostakóvick, per a finalitzar i com  cloenda, es va interpretar l’Himne de la Comunitat del mestre Serrano.

Els socis i simpatitzants van acompanyar a la banda en la seua eixida a València en numere notable , omplint quatre autobusos més els que es van desplaçar en vehicles particulars, i mos és molt grat, el considerar la satisfacció en què van eixir de l’espectacle , perquè és el que va ser, un veritable espectacle degut al concert interpretat , mes la bona sensació produïda pel director en ells.

Enhorabona a la banda per la brillantor interpretativa i al seu director en la seua part corresponent que sens dubte té.

La nostra felicitació a D. Carlos Garcés , a títol personal , per l’èxit en el seu debut i que siga per moltes vegades més , així com als músics, per la seua elecció com a director , en les votacions realitzades per tal motiu.

També destacar des d’ací, la valentia de la Junta Directiva i del seu President en particular, en permetre un model d’elecció de director, nou, lliure, participatiu, arriscat i no vist dins del món de les societats musicals fins ara, criticat i incomprès per molta gent del món bandístic valencià, però el resultat, al vist a dia de hui, ha estat un èxit .

La nostra felicitació a la mateixa per no imposar a ningú, com és habitual en moltes, per no dir en totes les societats del nostre àmbit. Sens dubte un exemple de modernitat i democratització, que diu molt de l’ambient que es viu en aquests moments a la Nostra Societat.

Felicitats a tots, cada un en la mesura que li corresponga.

1200

 

Comparteix:

També et pot agradar